Promovare online Wunderino
- Tip client :Online casino
- Industria :Jocuri de noroc
- Client :Wunderino
- Website :www.wunderino.com


Ce a dorit clientul?
Fiind un client international, Wunderino a fost o adevarata provocare pentru departamentul SEO. Clientul a dorit, in primul rand, o crestere a traficului organic si a numarului de inregistrari organice, dar si o pozitionare in top 5 in Google, pe anumite cuvinte cheie foarte competitive, cu un volum de cautare care depaseste 12.000 de cautari.
Care a fost solutia DigitalU?
Totul a inceput cu o serie de analize preliminare, pe baza carora s-a stabilit strategia SEO. Astfel, au fost analizate pietele din Germania, respectiv Japonia, apoi s-a trecut la alcatuirea unei librarii de cuvinte cheie relevante pentru business-ul clientului, urmata de identificarea unor date despre competitori care au ajutat echipa sa estimeze corect nivelul de efort necesar realizarii obiectivelor. Urmatorul pas preliminar a constat intr-o analiza tehnica a site-ului, din punct de vedere SEO. In cadrul acestui pas, echipa a folosit un instrument SEO profesional prin care s-au accesat paginile site-ului si s-au inregistrat parametrii relevanti SEO. O stategie relevanta SEO presupune si analizarea datelor din Google Search Console si Google Analytics care are rolul de a identifica oportunitati pentru optimizare si a eventualelor blocaje tehnice, care impiedica motorul de cautare sa indexeze site-ul in mod corect. Cel mai important element in alcatuirea strategiei a fost ultimul, care reprezenta obiectivele comerciale ale clientului. Astfel, a fost esential sa directionam efortul catre categorii de produse cu o marja comerciala buna, disponibilitate si pret competitiv.
- Reclame pentru vizibilitate - Google Display
- Reclame pentru conversii - Google Search
- Campanii inteligente de retargetare
- Optimizare pentru motoarele de cautare
- Copywrite pentru blogul propriu
- Website Product Management
Rezultatul?
Ranking mai bun, cautari mai multe, vizitatori mai multi!
Campania SEO a fost un succes. In fiecare luna, clientul a inregistrat cresteri de trafic organic, a devenit tot mai vizibil si din ce in ce mai multi vizitatori se inregistrau pe site. Dar, mai bine decat descrierea noastra, poate vorbi chiar graficul de mai jos, precum si clientul, in mod direct.
Iata ce spune si clientul:



“ Lucrez cu DigitalU din 2016, iar acum, in 2019 nici nu concep ca as fi putut face o alegere mai buna. Alina, Rafael, Alexandra sau Iulian fac parte din echipa care ne-a ajutat sa crestem si sa ne dezvoltam. Va multumesc guys si va astept cu niste Supra - noua colectie, sa intrati cu "smecherie" in vara 2019! ”

Cristina Bucur
Company