Modern SEO: Ce este nou?

O mulțime de lucruri! În primul rând, termenul „link building” este înlocuit treptat cu „relationship building”. Nu te mai conectezi cu alții pentru a obține un link către site-ul tău, ci te conectezi cu alte site-uri web sau bloggeri pentru a stabili o relație de afaceri cu aceștia.

Când contactezi alte persoane, fie prin e-mail, fie prin marketing pe rețele sociale, nu faci acest lucru pentru a obține un link, dar îți dorești să îți prezinți activitatea și să le explici cum conținutul tău îi poate ajuta să îmbunătățească experiența utilizatorilor lor.
Dacă ceva pe care l-ai scris sau pe care îl ai pe site-ul tău îi va ajuta pe cititorii lor, aceștia vor fi mai mult decât fericiți să se conecteze cu tine și beneficiile sunt reciproce, iar experiența utilizatorilor va fi mai bună și mai de calitate.

În plus, ai nevoie de un site web receptiv. Mai exact unul care se adaptează la interfața cu utilizatorul în funcție de rezoluția dispozitivului, dar problema este că a avea același conținut de pe desktop afișat pe mobil (chiar și fără bare de derulare sau necesitatea de a mări și micșora) nu este cea mai bună soluție pentru un experiență excelentă pentru utilizator.
Cele mai multe teme adaptabile nu sunt optimizate pentru mobil, ci doar încearcă să afișeze tot conținutul desktop-ului pe un ecran mobil.

Care este soluția și cum este aceasta legată de SEO modern?

O soluție alternativă sugerată de mulți este utilizarea unui set complet diferit de pagini pentru utilizatorii de telefonie mobilă, dar aceasta nu este cea mai bună practică.

Strategia ta SEO modernă trebuie să țină seama de noile evoluții în comportamentul utilizatorilor și, dacă nu o faci, este posibil să nu aibă un impact negativ asupra clasamentului tău general, dar poți pierde clienții din cauza concurenței, ceea ce este și mai grav.

Deci, dacă vrei să faci SEO modern, ar trebui să incluzi în seria de strategii SEO o listă de site-uri web care îți pot oferi beneficii. Nu este ușor, va trebui să pregătești terenul înainte, așadar trece în revistă următoarele:

• Asigură-te că propriul tău site web sau blog are conținut bun atât în cantitate, cât și în calitate.
• Utilizează diverse platforme pentru a fi cât mai vizibil.
• Lucrează pe rețelele de socializare – creează o prezență bună în cel puțin una dintre rețelele populare (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram etc.). Moderatorii care decid dacă acceptă sau nu cererea ta iau în considerare acest lucru.
• Începe din partea de jos a listei și mergi în sus. Dacă intenționezi să îți publici postările pe site-uri web mari, ține cont de dificultate și începe mai întâi cu cele mai ușoare. Odată ce vor fi publicate pe câteva site-uri bune, va fi mai ușor să fii acceptat pe site-uri web mai mari.

În plus față de cele de mai sus, există multe alte lucruri pe care trebuie să le iei în considerare pentru construirea modernă a link-urilor, dar un lucru este sigur: stai departe de link-urile ușor de obținut. Obținerea de link-uri dificile are un efect pozitiv asupra clasamentelor tale, în timp ce link-urile ușoare au o valoare negativă, care mai devreme sau mai târziu, îți vor afecta clasamentul.

Acestea sunt câteva dintre tacticile SEO pe care fiecare SEO modern ar trebui să le ia în considerare. Alte sfaturi standard SEO sunt încă valabile, dar acestea pot face cu adevărat diferența acum și vor câștiga și mai multă importanță în următorii ani.

NOUTĂȚI

Articole similare