SEO Marketing – Cum să faci o optimizare SEO pas cu pas

  • Home / Blog / SEO Marketing –…

SEO Marketing – Cum să faci o optimizare SEO pas cu pas

Cu atât de mulți oameni care apelează la Google pentru a afla diverse informații este vital să utilizezi optimizarea motorului de căutare (SEO) pentru a-ți ajuta site-ul să se claseze cât mai sus în rezultatele căutării.

Investind în crearea unui site web prietenos cu ajutorul SEO marketing, te vei clasa mai bine în rezultatele căutării și vei genera mai mult trafic către pagina ta. În acest articol vei afla cinci sfaturi pentru crearea unui site web optimizat SEO, de la echipa DigitalU, care să se claseze cât mai bine în rezultatele căutării.

 

Ai nevoie de ajutor pentru ca site-ul tău să fie optimizat SEO?

 

1. Utilizează un design receptiv pentru orice dispozitiv

Când încerci să creezi design de site-uri SEO-friendly este o provocare să știi ce elemente sunt cruciale pentru a-ți ajuta afacerea. Proiectarea receptivă este una dintre acele componente vitale ale succesului pentru afacerea ta.

Designul receptiv permite site-ului web să se adapteze la orice dispozitiv folosește un utilizator. Indiferent dacă accesează site-ul tău de pe un telefon mobil, tabletă sau desktop, vor primi versiunea site-ului care este cea mai potrivită pentru dispozitivul lor.

Așadar, de ce este designul receptiv o parte vitală a designului de site-uri SEO-friendly?

Fiecare dispozitiv are un ecran de dimensiuni diferite, ceea ce înseamnă că site-ul tău web trebuie să se adapteze pentru a se potrivi acelor ecrane. Dacă nu ajustezi pentru dispozitivele mobile, acești utilizatori nu vor avea o experiență pozitivă pe site-ul tău.

În general, importanța site-urilor web SEO-friendly și cu SEO marketing făcut bine este că acestea păstrează traficul pe pagina ta mai mult timp, ceea ce te va ajuta să îmbunătățești clasamentul site-ului în rezultatele căutării.

 

2. Creează conținut vizând cuvintele cheie importante

Crearea de conținut este o parte integrantă a site-ului web.

Pentru a începe să creezi conținut, trebuie să-ți alegi prima dată subiectul -> Alegerea subiectului este momentul în care intră în joc selecția cuvintelor cheie -> Cuvintele cheie fac posibil faptul că site-ul tău web să apară în rezultatele relevante ale căutării.

Pentru a găsi termenii cheie potriviți, efectuează cercetări privind cuvintele cheie. Această cercetare îți va permite să găsești fraze vitale relevante pentru listarea SEO.

După ce ai făcut acest lucru, poți începe să creezi conținutul educativ și ușor de înțeles.

Introducând cuvinte cheie în conținutul tău, îți vei ajuta afacerea să apară în rezultate de căutare relevante. Apariția în aceste rezultate îți permite să atragi mai mult trafic către site-ul tău web.

 

3. Utilizează legăturile interne pentru a ajuta motoarele de căutare să îți indexeze paginile

Pe măsură ce vei afla mai multe despre modul în care poți face site-ul tău să fie SEO-friendly, nu uita să te concentrezi și asupra legăturilor interne de pe site. Internal linkingul este o parte ce nu trebuie neglijată a SEO marketing. Această practică ajută motoarele de căutare să descopere pagini noi pe site-ul web și să le indexeze.

Este posibil să ai pagini cu conținut valoros pe site-ul tău. Google nu va găsi întotdeauna fiecare pagină pe care o ai pe site-ul web, deci trebuie să îl ajuți să le găsească. Legăturile interne ajută Google-ul să descopere aceste pagini și să le indexeze în rezultatele căutării.

Linkurile trebuie să ducă mereu către pagini care să fie relevante pentru subiectul și textul pe care pui  ancora pe care o utilizezi pe pagină.

 

4. Optimizează meta descrierile

Când cauți pe Google, primul lucru pe care îl vezi este titlul paginii. Sub titlu, vezi o mică descriere de forma unui paragraf care îți oferă o previzualizare a paginii. Acest mic paragraf este meta descrierea ta.

Meta descrierea ar trebui să fie relevantă. Ai la dispoziție aproximativ 150 de caractere pentru meta descrierea ta. Această limită înseamnă că oamenii nu vor vedea informații peste 150 de caractere, iar informațiile pot fi întrerupte într-o parte importantă a descrierii tale.

Poate dura ceva timp pentru a crea meta descrierea perfectă, care să fie descriptivă și să se încadreze în limita de caractere, dar merită efortul, deoarece te va ajuta să câștigi mai multe click-uri și trafic web.

 

5. Îmbunătățește timpul de încărcare a paginii prin optimizarea imaginilor de pe site-ul tău web

Timpul de încărcare al site-ului web afectează experiența user-ului. Dacă nu ai un site care să se încărce rapid pentru ca utilizatorii să acceseze informațiile, riști ca utilizatorul să renunțe și să intre pe un site similar pentru informațiile de care are nevoie.

Când încerci să îmbunătățești timpul de încărcare al site-ului tău, uită-te și la imaginile de pe site-ul tău. Imaginile sunt o completare excelentă pentru orice site, dar pot împiedica site-ul să se încarce rapid dacă au dimensiuni mari de fișiere. Pentru a îmbunătăți timpul de încărcare al site-ului, comprimă dimensiunile.

 

Pentru a face toate aceste lucruri, trebuie să știi ce este SEO marketin și ce înseamnă SEO pentru afacerea ta! Pentru a beneficia de servicii realizate exact așa cum trebuie pentru site-ul tău, ai nevoie de o agenție SEO care să facă toată treaba pentru tine!