Strategii marketing online în 2021: Cum să îți crești afacerea

Nu este un secret că succesul unei afaceri depinde de strategia de marketing. Sau mai bine zis, de strategiile de marketing online, pentru că ai nevoia de câte o tactică pentru fiecare oportunitate.

La fel ca tehnologia, acest tip de strategii sunt în continuă schimbare, adaptate la preferințele și nevoile consumatorilor. Dacă vrei să îți crești vizibilitatea și vânzările, trebuie să fii la curent cu strategiile care dau cele mai bune rezultate.

Iată care sunt strategiile de marketing online pe care trebuie să le utilizezi în 2021:

Începe un blog acum

La fel ca în anii trecuți, conținutul este cheia spre inima și, mai ales, portofelele consumatorilor. În special în contextul pandemiei, oamenii își petrec majoritatea timpului pe internet căutând conținut care să îi atragă și să le ofere ceva, fie cunoștințe, informații sau amuzament.

Blogul este mai mult decât o strategie de marketing online, cu ajutorul acestuia poți deveni o autoritate în domeniul în care activezi, le poți oferi oamenilor informații complete, verificate, astfel încât să construiești o relație bazată pe încredere cu urmăritorii tăi.

Spre exemplu, să presupunem că vinzi aparate electrocasnice și scrii pe blog un articol despre cum să îți cureți eficient fierul de călcat. Chiar dacă oamenii care îl citesc nu au nevoie în acest moment de un nou fier, atunci când se va ivi ocazia, cresc șansele să cumpere de la tine pentru că le-ai oferit sfaturi utile.

Dacă vrei să ai succes, articolele tale trebuie să ajungă la potențialii clienți. Cum faci asta? Simplu! Optimizezi conținutul din punct de vedere SEO. Poți învăța să faci asta, dar este mai ușor să apelezi la o agenție de marketing, mai exact la echipa de profesioniști Danco Vision, cu ani de experiență care au ajutat multe afaceri să aibă succes.

Creează tutoriale video

După Google, YouTube este al doilea motor de căutare pe care oamenii îl folosesc, atât pentru entertainment, cât și pentru a învăța lucruri din diverse domenii. Astfel, acolo găsești o audiență mare pregătită să afle mai multe lucruri despre afacerea ta.

Pentru acest tip de strategie de marketing online ai nevoie de o cameră care să filmeze la calitate bună (sau chiar un telefon), un spațiu luminos și nu foarte încărcat și, desigur, de o persoană care este confortabilă în fața camerei de filmat.

Este important ca prin online video marketing să le oferi vizitatorilor conținut de calitate, din care pot învăța ceva, cum sunt tutorialele pas cu pas. Spre exemplu, dacă ai un magazin care vinde aparate foto, poți face o prezentare în detaliu a fiecărui aparat, cu funcții, atribute și exemple de poze.

Colaborează cu influenceri

Nu este o strategie de marketing online nouă, dar este o strategie eficientă. Influencerii sunt persoane cu o audiență mare și activă, alcătuită din persoane care interacționează des cu conținutul produs de aceștia și care ar putea fi dispuși să cumpere lucrurile care le sunt recomandate.

Primul pas în acest tip de online direct marketing este să găsești un influencer care are o audiență asemănătoare cu a ta. Spre exemplu, dacă vinzi instrumente de bucătărie, cel mai bine ar fi să alegi pe cineva care activează în zona de mâncare.

Trebuie să ai în vedere că prețul pentru colaborare este direct proporțional cu numărul de urmăritori pe care îl are influencerul. Așadar, când alegi să faci online marketing campaign, ai șanse să ajungi la un număr semnificativ de oameni, angajând un influencer mai puțin cunoscut, cu bani mai puțini.

Testează noi canale Social Media

Când auzi Social Media, sigur te gândești la tradiționalele Facebook, Twitter sau Instagram. Dar, având în vedere online marketing trends 2021, internetul îți pune la dispoziție multe alte locuri unde poți socializa, unde poți posta informații și atrage clienți.

Spre exemplu, Reddit – comunitate împărțită pe topicuri foarte diverse și Quora – unde oamenii pun întrebări pe orice temă – sunt locuri unde poți încerca să te promovezi. În aceste spații, oamenii caută sfaturi de la persoane ca ei, dar și de la cei cu autoritate într-un anumit domeniu, cum ești tu.

Mai mult, pe LinkedIn, poți menține legătura cu profesioniștii din domeniul tău și cele conexe, pentru a fi mereu la curent cu evoluția pieței. În plus, și pe această platformă poți publica articole prin care să împărtășești cunoștințele pe care le-ai dobândit prin intermediul afacerii tale.

Strategiile de marketing online sunt o unealtă care trebuie folosită constant dacă îți dorești ca afacerea ta să fie de succes. Fii mereu la curent cu cele mai noi trenduri și modalități de promovare și nu ezita să apelezi la o echipă de profesioniști pentru o implementare eficientă!

NOUTĂȚI

Articole similare