Google Discover și optimizările SEO: Cum să devii vizibil în Google?

  • Home / Blog / Google Discover și…

Google Discover și optimizările SEO: Cum să devii vizibil în Google?

Micul tău business poate cunoaște succes în Google Discover! Discover are o rată de click ridicată și poate genera o cantitate substanțială de trafic. Prima dată când vei vedea rezultatele reale de trafic din Discover, cu siguranță, îți vei dori să îl utilizezi din nou și din nou și din nou!

În cele ce urmează, echipa DigitalU a făcut un mic research pe acestă temă  și îți va prezenta câteva aspecte de bază pe care trebuie să le cunoști despre Google Discover dacă gestionezi o întreprindere mică!

 

Ce este, mai exact, acest Google Discover?

 

Din perspectiva utilizatorului, Google Discover este un feed organizat de Google pe dispozitive mobile pentru a livra articole și videoclipuri. Google personalizează conținutul prin căutări și articole conexe. Utilizatorii pot personaliza în continuare ceea ce văd în feedul Discover, urmând anumite subiecte. Rezultatele din Discover se schimbă în mod regulat pe baza modificărilor intereselor utilizatorilor sau a conținutului publicat recent.

Din perspectiva unui creator de conținut, Google Discover poate fi un factor puternic de trafic către un site web.

Este în esență un flux de informații care conține:

  • Știri;
  • Articole;
  • Video;
  • Reclame,
  • Rezultate speciale, cum ar fi scoruri sportive live.

Este asemănător cu un flux de socializare și este foarte personalizat în ceea ce privește lucrurile pe care le cauți (prin căutarea tradițională) și videoclipurile YouTube pe care le vizionezi – toate amestecate cu AI-ul Google pentru a afișa un conținut nou pentru utilizator despre care Google crede că este relevant și interesant.

Cum poți optimiza conținutul pentru Google Discover?

Google spune că „nu există nicio modalitate de a crea conținut care vizează în mod explicit interesele Discover” și că ar trebui să iei în considerare orice trafic Discover suplimentar traficului din Căutare. Dar, din nou, după ce vei vedea traficul Discover, îți vei dori mai mult.

Există un astfel de lucru ca Google Discover SEO? Poți face ceva pentru a obține mai mult trafic Google Discover Chrome? Deși poate părea un pic cam înspăimântător, Google oferă instrucțiuni asupra a ceea ce funcționează cu adevărat.

Introducerea Discover în SEO nu este dramatică, dar este relevantă pentru strategie. Ca strategie SEO de bază, nimic nu ar trebui să se schimbe în strategia ta SEO tradițională actuală.

Același mod în care optimizezi conținutul pentru traficul de căutare este la fel cu modul în care conținutul tău va fi „Descoperit”. Dacă conținutul tău are probleme la clasarea în căutarea tradițională Google, este posibil să aibă probleme la clasarea în Discover.

Ce înseamnă SEO? Iată o listă de verificare simplă pentru a-ți aminti care sunt factorii relevanți pe lângă cel de optimizare SEO, importanți și pentru Google Discover SEO:

Creează conținut util – Oamenii ar trebui să găsească conținutul tău ca fiind interesant și partajabil. Amintește-ți, Discover nu este o listă plină de conținut de top, ci mai degrabă are conținut potrivit pentru utilizator.

Creează conținut trend sau organic – Conținutul în tendințe rămâne the best. Discover face tot posibilul pentru ca oamenii să nu îi înțeleagă algoritmul ca fiind doar pentru știrile în tendință. Cu toate acestea, o idee bună este să creezi conținut organic, susținut de știri relevante în tendințe.

Cât de interactiv este conținutul? – Oamenii distribuie, comentează și apreciază conținutul tău? Google trebuie să primească semnale de la utilizatori cu privire la conținutul care le place și nu. Conținutul de înaltă calitate tinde să atragă utilizatorii, ceea ce duce adesea la mai multe distribuiri și aprecieri.

 

Așadar, ce părere ai despre introducerea în Google Discover? Vei pun în aplicare sfaturile explicate anterior pe lângă clasica promovare SEO?