Optimizare SEO ca la carte. Ghid complet de creștere organică

  • Home / Blog / Optimizare SEO ca…

Optimizare SEO ca la carte. Ghid complet de creștere organică

Acest ghid este conceput pentru a descrie toate aspectele majore ale SEO, de la găsirea termenilor și frazelor (cuvinte cheie) care pot genera trafic calificat către site-ul tău web, până la facilitarea accesului site-ului tău la motoarele de căutare. Află cum se face marketingul bazat pe valorile unice ale site-ului tău.

Lumea optimizării motoarelor de căutare este complexă și în continuă schimbare, dar poți înțelege cu ușurință elementele de bază și chiar și o cantitate mică de cunoștințe SEO poate face o mare diferență. Educația SEO gratuită este, de asemenea, disponibilă pe scară largă pe web, inclusiv în ghiduri de acest gen pe care ți le oferă echipa DigitalU, care oferă servicii SEO și are experiență în domeniul Search Engine Optimization.

Combină aceste informații cu acțiuni practice și vei fi pe cale să te bucuri de un SEO inteligent!

4 pași esențiali către o creștere organică

 

Trebuie să treci prin câteva etape înainte de a începe procesul de optimizare SEO, iar cele esențiale sunt următoarele:

  1. Înțelege ce își doresc clienții și de ce ar veni la tine

Acest lucru este important înainte de a intra în lumea optimizării organice a motoarelor de căutare. Descoperă tipurile de cuvinte și expresii, numite cuvinte cheie, pe care le folosesc consumatorii atunci când își caută produsul sau serviciul pe un motor de căutare. Care sunt cele mai populare servicii pe care le oferi? Ce nevoie le satisface serviciul tău? Ia în considerare o gamă largă de termeni similari și diferiți pentru a te ajuta să te gândești la modul în care oamenii folosesc motoarele de căutare. O modalitate de a obține mai multe idei este să tastezi fraze relevante în Google și să examinezi căutările aferente care se derulează înainte de a căuta.

  1. Efectuează o cercetare completă și diversă a cuvintelor cheie

 

Acest pas este extrem de important și te va ajuta să afli ce cuvinte și expresii utilizează oamenii pentru a căuta produsele și serviciile tale.

Există câteva detalii de remarcat atunci când cauți cuvinte cheie: căutări lunare, dificultățile cuvintelor cheie și nu în ultimul rând – concurența.

Volumul lunar de căutări introduse pe cuvinte cheie poate fi găsit cu câteva metode diferite. Dacă ai un cont Google Ads, poți utiliza Planificatorul de cuvinte cheie pentru acest pas. În caz contrar, există câteva site-uri gratuite care îți vor oferi cuvinte similare. Evident, dacă un cuvânt cheie are căutări lunare mai mari, va trebui să ții cont de el. Totuși, acest lucru ar putea însemna, de asemenea, că are o dificultate mai mare și o concurență acerbă.

Dificultatea cuvintelor cheie este un detaliu care îți permite să știi cât de dificilă va fi clasarea unui anumit cuvânt cheie. Cu cât numărul este mai mare, cu atât va fi mai dificil să se claseze pe acel cuvânt cheie. Există câteva site-uri online care îți pot spune dificultatea cuvântului cheie sau a unei expresii. Scrie undeva acele numere pentru că sunt relevante!

Un cuvânt cheie ideal are căutări lunare ridicate și o dificultate relativ mică. Odată ce ai găsit câteva cuvinte cheie care au sens pentru afacerea ta, au un volum de căutare relativ ridicat și o dificultate relativ mică, este timpul să cercetezi concurența . Cu toate acestea, mai întâi trebuie să înțelegi cum afectează căutările locale optimizarea organică a motorului de căutare.

  1. Implementează cuvintele cheie

Așadar, ai ales cuvintele cheie având în vedere pașii de mai sus. Acum este timpul să își dai seama ce pagini ale site-ului tău web dorești să optimizezi pentru rezultate mai mari ale motorului de căutare.

Pagina de pornire a site-ului tău este de obicei un loc bun pentru a începe. De obicei, deține o gamă largă de informații despre produsul sau serviciul tău și va conduce vizitatorul site-ului către locul în care dorește să ajungă. Cu toate acestea, dacă ai alte pagini informative pe site-ul tău pe care crezi că ar fi mai util de pus cuvintele cheie, îți recomandăm să alegi una dintre aceste pagini care ar reprezenta interes pentru clienții tăi.

Reține de câte ori concurența ta folosește cuvintele cheie pe care le cauți pe paginile lor. Poți găsi acest lucru printr-o căutare simplă: CRTL+ F pe pagina lor web. O regulă bună este ca fiecare cuvânt cheie pe care încerci să îl clasifici să fie folosit în site-ul tău web de cel puțin 5-7 ori pe pagină.

  1. Scrie pe blogul site-ului tău

Scrierea de articole pentru site-ul tău web nu numai că ajută la optimizarea organică a motorului de căutare, dar oferă informații valoroase pentru potențialii tăi clienți și pentru vizitatorii site-ului, printre altele. Scrierea de articole despre industria pe care o deservești îți va oferi un loc potrivit pentru a insera cuvintele cheie de mai multe ori, păstrând în același timp informațiile relevante și utile. Mai mult decât atât, acest lucru face ca afacerea ta să arate, precum un expert în industrie. Un blog bine scris te face să arăți mai credibil datorită nivelului tău de expertiză.

Pe lângă cuvintele cheie, asigură-te că incluzi mai multe linkuri interne în postările de pe blog. Blogurile sunt de obicei un loc minunat pentru a include linkuri către celelalte pagini de pe site, articole scrise și existente pe site, paginile tale de servicii și multe altele. Toate acestea se bazează pe optimizare SEO site.

 

Beneficiază de servicii SEO profesionale de la echipa DigitalU și bucură-te din plin de rezultate vizibile! Desigur, chiar dacă acești pași sunt ușor de parcurs, trebuie să ții cont că ai nevoie de răbdare pentru a te putea clasa cât mai sus în topuri! Dacă îți dorești vizibilitate, lasă profesioniștii din industrie să se ocupe, iar tu, culege roadele succesului!