De Ce Este Important Sa Ai O Identitate Vizuala Pentru Magazinul Tau Online

  • Home / Blog / De ce este…
prezenta online

De ce este important sa ai o identitate vizuala pentru magazinul tau online?

Brandul tau are o poveste? Si vrei sa fie intiparita in mintea fiecarui consumator care ia contact cu produsele sau serviciile tale? Atunci afacerea tau are nevoie de identitate vizuala, cel mai important purtator de cuvant al companiei, care iti va consolida brand-ul si ii va oferi recunoastere pe piata, indiferent de domeniu. O identitatea vizuala eficient construita, este cea care iti va poziţiona pe piata brandul dar si in memoria clientilor tai, aducand un plus de credibilitate si seriozitate.

Si pentru ca multi dintre clientii nostri inteleg prin identitate vizuala doar logo-ul companiei, vom incerca sa explicam ce este identitatea vizuala si care este rolul acesteia in cazul oricarui tip de afacere: magazin online, servicii bancare, imobiliare, constructii etc. Intr-o piata aglomerata si competitiva, puterea branding-ului tau vizual poate ramane impregnata in mintea consumatorului tau, numai daca stii cum sa-ti “ambalezi” imaginea. Iar conceptul de identitate vizuala implica o serie de metode si instrumente ce au ca tinta aceeasi directie, de a crea o imagine unitara atat in online, cat si in offline.

 

Identitate vizuala si servicii de web design – “armele” cu care cuceresti online-ul!

Primul pas in crearea identitatii vizuale este definirea modului in care vrei sa comunici, ce anume vrei sa comunici si cel mai important, cui te adresezi. Cu cât înțelegi mai mult valorile brandului tau, cu atât va fi mai ușor să creezi o identitate vizuală puternică care să susțină misiunea afacerii tale.

Cand vorbim de identitate vizuala, trebuie sa includem toate elemente reprezentative pentru afacereta ta: logo, simbol, slogan, reviste, broșuri, pliante,, carti de vizita, comunicare vizuala sau auditive si, nu in ultimul rand, creare site.

De la amprenta stampilei, semnatura e-mail si pana la elementele de grafica, toate sunt elemente importante in definirea identitatii vizuale. Iar toate aceste elemente ii vor ajuta pe clienții să îţi recunoască mai uşor compania.

Ce spune logo-ul companiei tale?

Ce este identitatea vizuala a firmei tale fara un logo? Logo-ul este elementul cheie, punctul de pornire cu care clientul intra prima data in contact, de aceea este important sa transmita cat de mult se poate, trebuie sa fie simplu, original, sa fie reprezentativ, usor de retinut, sa fie remarcat cu usurinta si flexibil. Acesta poate sa fie reprezentat printr-un desen, simbol sau sigla pentru care trebuie alese un font si o paleta de culori. In plus,  logoul poate ajuta consumatorul sa-si dea seama care este domeniul de activitate al unei companii.

Mai jos, avem cateva exemple de logo-uri ale celor mai cunoscute branduri din lume si schimbarile prin care au trecut pana au gasit cea mai buna varianta a lor. Si e posibil ca schimbarile sa nu se opreasca aici.

(Sursa foto: aksent.co.ke)

(Sursa foto: allcarbrandslist.com)

Pe langa logo, si sloganul are un rol important, acela de a aduce un plus de valoare brandului, precum şi de a accentua relatia consumatorului cu afacerea ta.

Fiecare brand isi doreste sa fie unic si sa fie perceput diferit fata de competitie. Iar pentru asta, imaginea unui brand este vitala pentru dezvoltarea sa.

Si pentru ca cei mai multi consumatori retin mai usor si mai repede elemente vizuale decat auditive, identitatea vizuala devine mijlocul de comunicare esential pentru afacerea ta. Iar daca este aplicata corect, misiunea ei este de a pozitiona pe piata brandul tau si de a-l diferentia de competitori, reusind sa ramana in mintea consumatorului si sa devina optiunea lor cand vine vorba de produse sau servicii dintr-o anumita categorie.

identitate-vizuala

Servicii web design – pentru o legatura stransa cu consumatorii tai

Dupa stabilirea acestor elemente grafice, pasul urmator in creionarea identitatii vizuale, este crearea unui site web. Site-ul si elemente de web design sunt cele care iti pot transforma un simplu utilizator intr-un viitor client de la un singur click. Un site original, bine organizat si structurat, cu un layout, butoane si slidere functionale si continut optimizat va mentine interesul vizitatorului cat mai mult.

Ce conditii trebuie sa intruneasca un site 100% functional?

– trebuie sa fie organizat, usor de navigat si sa poti identifica usor produsele si serviciile afacerii

– trebuie sa fie responsive, pentru ca majoritatea utilizatorilor folosesc in prezent smartphone-ul pentru a accesa site-urile

– trebuie sa aiba o viteza de incarcare sub 5 secunde pentru ca nimanui nu-i place sa astepte

– trebuie sa “Keep it clean and functional” cu texte scurte si mesaje de tip call to action.

Afacerea ta e pregatita sa “iasa in lume”? Ești interesat de dezvoltarea brandului tau, de îmbunatatirea comunicarii sau obtinerea mai multor clienti? Activitatea noastra include crearea identitatii vizuale printr-un set de elemente care urmeaza sa fie aplicate, folosindu-ne de toate cunostintele din domeniu. Toate aceste elemente vizuale contribuie la diferentierea si recunoasterea usoara a brandului tau. Creeaza o imagine impecabila in mintea potentialilor clienti si le va fi mai usor sa vina la tine.

Contacteza-ne pentru a da font brand-ului la care visezi.