Prezența ideală în Social Media
Social Media este modalitatea cea mai bună de a îmbunătăți prezența unui brand în mediul online, de a crește vizibilitatea în rândul audienței și de a genera trafic relevant către website-ul tău. Deoarece întotdeauna există căi de a face lucrurile mai bine, am pregătit pentru tine o listă din care te poți inspira atunci când ești gata să aduci îmbunătățiri.
Optimizarea paginilor de Social Media
Este un moment foarte bun să te asiguri că ai optimizat in Social Media toate informațiile brand-ului vizibile și actualizate, imagini și link-uri relevante potrivite cu mesajul pe care vrei să îl transmiți și, bineînțeles, secțiunea „About us” fresh și atractivă.
Avatar de Client – Apasă butonul de Refresh
Momentul acela în care crezi că știi totul despre clientul tău și nu te mai poate surprinde nimic este exact momentul în care ai face bine să te mai gândești și să reevaluezi situația. Mereu descoperim noutăți când ne reconstruim avatarul de client. Apoi, în funcție de ceea ce ai descoperit, poți iniția un proces de optimizare social media începând cu paginile de Facebook, Instagram și continuând cu restul platformelor.
Engagement – Numărul din vârful listei
Indiferent de numărul de Followers sau Likes, cel mai important indicator de performanță rămâne engagement-ul pe care îl generezi în social media. Așadar, merită să arunci o privire asupra lui și să iei în considerare diferite căi de a crește valoarea acestuia. Cum poți face asta? Întreabă, propune și interacționează. Folosește poll-uri, chestionare, propune concursuri, oferte tentante, răspunde mesajelor la timp și fă tot posibilul să comunici adaptat vitezei la care audiența brandului tău tinde.
Content Marketing is still The King
Suntem siguri că ai auzit de Storytelling măcar o dată până acum. Ei bine, acesta este motivul pentru care audiența ta ar putea să citească, fără să realizeze, conținut de câteva mii de cuvinte sau pentru care, indiferent cât de scurt și ușor este de citit textul tău, nu convertește nicicum. Diferența stă exact în prezența sau absența unei povești cu un fir ușor și plăcut de urmărit. Învață content marketing dacă îți dorești să ai cele mai eficiente texte de vânzare.
Planificarea este cheia
În cazul în care încă nu ai o strategie pe termen lung pentru conținutul pe care îl postezi în Social Media, este timpul să scoți o foaie de hârtie și să te gândești în termen de măcar câteva luni. Ai grijă să ai mereu o postare deja pregătită pentru zilele care sunt în directă legătură cu produsele sau serviciile tale și programează totul în Creator Studio sau orice alt tool care îți satisface nevoile.
The lastest Cool Trend Alert is the Call To Action
Internetul este atât de plin de conținut, încât trebuie să ai mereu grijă să îți ghidezi la fiecare pas audiența într-o călătorie digitală utilă, plăcută și ușoară. Include în textele și vizualurile tale întotdeauna un call to action clar, scurt și cât mai specific. Vei observa imediat o creștere în rata de engagement a profilului tău.
Nu uita să te distrezi în Social Media, deoarece noi îți putem garanta că audiența ta va simți asta și se va întoarce întotdeauna cu plăcere pentru mai mult conținut și interacțiune.
Danco Vision can rock your Social Media Strategy!
Articole similare
Engino Toys
Engino Toys a adus în România un sistem cu totul aparte de jocuri de construcții care să le stimuleze creativitatea celor mici prin activități educative
Cele mai bune metode de promovare online [Ghid complet]
Fiecare persoană care deține o afacere își dorește ca obiectivele să fie atinse și mai ales ca business-ul să fie prosper și să se bucure
Ce înseamnă SEO? Ghid SEO complet pentru 2019
Cu siguranță ai auzit despre optimizarea pentru motoarele de căutare. Sau despre serviciile SEO, cu rol în creșterea vizibilității website-urilor în motoarele de căutare. În