Servicii SEO de Top? Intră în legătură cu un specialist SEO cu experiență

Strategia SEO se personalizează și se adaptează în funcție de domeniul de activitate al fiecărui website asupra căruia se aplică tehnici SEO.

Viziunea specialistului SEO are un rol important în succesul campaniei SEO, chiar dacă există tehnici SEO de bază, ce se aplică indiferent de website.

Noi suntem de părere că tehnicile SEO de bază contribuie cu 15% în succesul strategiei SEO generale. Restul ține de viziunea specialistului SEO și de strategia pe care acesta o testează și o aplică. În cele ce urmează detaliem rolul specialistului SEO în reușita unei campanii de promovare online.

Despre serviciile SEO personalizate

Serviciile SEO se personalizează, fără doar și poate. Este concluzia la care am ajuns și care ne-a ajutat, de-a lungul timpului, să dezvoltăm business-uri online de succes.

Nu vorbim doar despre personalizarea serviciilor SEO raportată la domenii de activitate diferite, ci la personalizarea serviciilor SEO chiar și când vine vorba de website-uri concurente.

Ce înseamnă optimizarea unui website pentru motoarele de căutare?

Orice website, fie el magazin online, site de prezentare, blog sau website de servicii, are nevoie de reclamă, pentru a genera conversii. În online, cea mai convenabilă reclamă este cea care permite o vizibilitate cât mai bună în motoarele de căutare.

Optimizarea unui website pentru motoarele de căutare înseamnă aplicarea la nivelul acestuia a unui cumul de acțiuni care, împreună, în timp, să genereze vizibilitate, trafic și conversii.

În teorie, lucrurile par simple, însă, în practică, situația este complet diferită, mai ales dacă luăm în calcul rolul esențial al specialistului SEO. Felul în care acesta acționează asupra website-ului influențează obținerea ulterioară a vizibilității.

Organizarea etapelor strategiei SEO este punctul cheie în campania de promovare care urmează să se desfășoare. De ce? Pentru că o campanie SEO organizată, implementată cu un parcurs logic și în concordanță cu tehnici WhiteHat SEO, garantează, 100%, succes și rezultate.

Obiectivele de business, Oportunitatea SEO și Produsele pentru care există o ofertă comercială competitivă sunt trei dintre aspectele pe care un specialist SEO de succes ar trebui să le puncteze, încă de la începutul campaniei de promovare online.

Obiectivele de business trebuie discutate și analizate împreună cu clientul, pentru că, îndeosebi în ceea ce privește website-urile de nișă, specialistul SEO nu are cunoștințe complete. Lipsa unor detalii legate de anumite servicii conduce la punerea în aplicare a unei strategii SEO precare. Legătura dintre specialistul SEO și client trebuie să existe pe durata întregului proces de optimizare organică, pentru un cuprins logic al obiectivelor de business.

Oportunitatea SEO face parte din viziunea specialistului SEO și ține foarte mult de experiența acestuia. Este important ca specialistul SEO să ia în calcul oportunitatea SEO a anumitor expresii cheie care, de exemplu, se află în paginile 2 sau 3 Google și care necesită un timp scurt de promovare pentru a ajunge în Top 10 Google.

Un specialist SEO cu experiență știe unde să caute acele oportunități care să garanteze succesul unui business. El trebuie, de asemenea, să coreleze anumite tehnici On-Page și Off-Page care să aducă noi oportunități rapide de promovare.

Produsele pentru care există o ofertă comercială competitivă trebuie aduse în discuție încă de la debutul unei campanii. Specialistul SEO are obligația să discute cu clientul și să ceară toate detaliile legate de produsele pentru care există o ofertă comercială competitivă. Este o garanție faptul că, dacă, la nivel de preț, te situezi deasupra concurenței, vei vinde mai mult decât concurența. De aceea, rolul specialistului SEO este să găsească cea mai bună strategie SEO pentru promovarea acestor categorii de produse.

Etapele standard ale unei strategii SEO

Orice strategie SEO este alcătuită din două etape: etapa On-Page și etapa Off-Page. Cele două etape se completează una pe cealaltă, asigurând vizibilitate organică doar împreună.

Deși, pentru mulți, etapa Off-Page este simplă, pentru specialiștii noștri SEO această etapă este una de risc și de decizie. De unde și cum se obțin link-urile, care sunt ancorele (pentru stabilirea acestora se recomandă o analiză detaliată a vizibilității actuale și a Landing Page-urilor care rankează), ce tip de anchor text (long tail vs. short tail), ce istoric de backlink-uri există, etc.

Când vine vorba de Off-Page, specialiștii noștri SEO știu că Off-Page-ul merge mână-n mână cu On-Page-ul. Dacă între cele două etape SEO nu există un parcurs logic și organizat, rezultatele întârzie să apară.

Ne mândrim cu proiecte SEO de succes

…și cu specialiști SEO cu experiență, ale căror strategii au generat trafic calificat și, implicit, conversii. Pentru ultimele noastre proiecte, va invităm pe pagina noastră de Servicii SEO.

Pentru detalii, întrebări și răspunsuri legate de proiectul tău SEO, ne poți scrie la office@dancovision.com sau ne poți suna la numărul de telefon +0 31 101 58 27. Consultanții noștri SEO vor găsi, împreună cu tine, strategia de care website-ul tău are nevoie.

NOUTĂȚI

Articole similare