Cum să creezi un homepage SEO friendly?

Pagina de start SEO. E un concept simplu, nu?

Aplici tehnicile SEO de bază: nume de domeniu puternic, cuvinte cheie strategice, conținut SEO [plecând de la cuvintele cheie selectate]. Totul bine și destul de simplu. Însă, îți dai seama că ce ai aplicat mai sus nu este suficient pentru a avea o pagină de start 100% SEO. De ce?

Pentru că ai concurenți care targhetează aceleași cuvinte, atât în numele de domeniu, cât și în conținut. Pentru că, deși beneficiezi de un website curat și de un număr mare de backlink-uri, nu mai ai certitudinea că homepage-ul website-ului tău va ranka, în mod natural, pentru numele de brand.

De aceea, indiferent de numele de domeniu ales sau de cuvintele cheie selectate pentru optimizare, trebuie să te asiguri că beneficiezi de o pagină de pornire SEO Friendly. Poți face asta dacă:

1. Explici roboților Google și vizitatorilor umani ce face produsul tău sau care este domeniul de activitate al companiei tale;

2. Facilitezi navigația intuitivă: o structură eficientă a website-ului îi permite vizitatorului să găsească ceea ce are nevoie, fiind un aspect SEO critic;

3. Răspunzi, prin conținut bogat, la intrebările-cheie ale vizitatorilor.

Elementele de inclus într-un homepage SEO friendly

Logo și meniu

Nu trebuie să fii expert în web design și grafică web, ca să știi că, pentru website-ul tău, ai nevoie de o identitate vizuală [Logo] și de un meniu principal, care să ofere informații despre domeniul de activitate. Dacă referitor la Logo este totul clar, meniul principal al website-ului trebuie gândit cu atenție și seriozitate, deoarece, de structura meniului, depinde ușurința cu care internauții navighează în website. Structura logică și simplă a meniului are impact asupra ratei de abandon [care trebuie să fie mică] și traficului câștigat.

Informații despre domeniul de activitate

Informațiile despre companie sunt, fără doar și poate, cele mai importante. Pagina de pornire a website-ului tău trebuie să conțină informații clare despre ce face compania ta sau care sunt tipurile de produse comercializate. Cu un astfel de start, internauții știu, încă de la început, ce urmează să găsească pe website-ul tău și știu dacă este ceea ce caută sau nu. Folosește-te de pagina de start ca de un glosar și prezintă, în câteva rânduri, punctele cheie ale domeniului de activitate.

Pagina de pornire nu poate fi încărcată de text, deoarece trebuie să conțină și alte elemente extrem de importante, însă este esențial să găsești un paragraf scurt în care să-ți prezinți activitatea. Folosește-te și de imagini, bannere, grafice.

Iată un exemplu pentru cum să-ți prezinți, simplu și pe scurt, domeniul de activitate:

Cuvinte cheie de interes în conținut

Deși homepage-ul SEO friendly nu înseamnă neapărat înșiruire de cuvinte cheie, este important ca, în conținutul puțin care există, să fie adăugate cuvinte cheie strategice pentru domeniul de activitate al website-ului. Dacă luăm ca exemplu website-ul unei florării online, este obligatoriu ca în conținutul unui homepage SEO Friendly să existe expresia cheie „florarie online”. Focus-ul trebuie să fie pe un număr mic de cuvinte cheie pentru homepage; se aleg expresii cheie generale care să încorporeze întregul domeniu de activitate al website-ului. Felul în care se includ cuvintele cheie trebuie să fie 100% natural; cuvintele cheie trebuie să-ți construiască brand-ul.

Fișiere de tip video

Fișierele de tip video sunt elemente relativ recente de inclus într-un homepage SEO Friendly. Studiile au demonstrat că video-urile au un impact mai mare, atât asupra credibilității, cât și asupra traficului. Mai mult decât atât, dacă dispui de fișiere video inspirate, poți câștiga ușor, backlinkuri.

Meta Title și Meta Description

Un homepage SEO Friendly trebuie să beneficieze de Meta Title și Meta Description. Acestea sunt preluate în SERP și sunt elementele de legătură ale internauților și roboților Google cu website-ul tău. Este important ca cele două câmpuri SEO să aibă call to action, să conțină cuvinte cheie de interes și să ofere un rezumat al domeniului de activitate al website-ului.

Cum te ajutăm noi?

Prin servicii profesionale de Web Design și SEO (optimizare pentru motoare de cautare). Știm să le îmbinăm, perfect, pe amândouă, astfel încât produsul final să fie 100% SEO Friendly. Intră în legătură cu experții noștri în SEO și Web Design, folosindu-te de adresa noastră de email office@dancovision.com sau de numărul nostru de telefon +0 31 101 58 27.

NOUTĂȚI

Articole similare