Cum sa creezi un homepage SEO friendly?

  • Home / Design / Cum sa creezi…

Cum sa creezi un homepage SEO friendly?

Pagina de start SEO. E un concept simplu, nu?

Aplici tehnicile SEO de baza: nume de domeniu puternic, cuvinte cheie strategice, continut SEO [plecand de la cuvintele cheie selectate]. Totul bine si destul de simplu. Insa, iti dai seama ca ce ai aplicat mai sus nu este suficient pentru a avea o pagina de start 100% SEO. De ce?

Pentru ca ai concurenti care targheteaza aceleasi cuvinte, atat in numele de domeniu, cat si in continut. Pentru ca, desi beneficiezi de un site curat si de un numar mare de backlink-uri, nu mai ai certitudinea ca homepage-ul site-ului tau va ranka, in mod natural, pentru numele de brand.

De aceea, indiferent de numele de domeniu ales sau de cuvintele cheie selectate pentru optimizare, trebuie sa te asiguri ca beneficiezi de o pagina de pornire SEO Friendly. Poti face asta daca:

1. explici robotilor Google si vizitatorilor umani ce face produsul tau sau care este domeniul de activitate al companiei tale;

2. facilitezi navigatia intuitiva: o structura eficienta a site-ului ii permite vizitatorului sa gaseasca ceea ce are nevoie, fiind un aspect SEO critic;

3. raspunzi, prin continut bogat, la intrebarile-cheie ale vizitatorilor.

Elementele de inclus intr-un homepage SEO friendly

Logo si meniu

Nu trebuie sa fii expert in web design si grafica web, ca sa stii ca, pentru site-ul tau, ai nevoie de o identitate vizuala [Logo] si de un meniu principal, care sa ofere informatii despre domeniul de activitate. Daca referitor la Logo este totul clar, meniul principal al site-ului trebuie gandit cu atentie si seriozitate, deoarece, de structura meniului, depinde usurinta cu care internautii navigheaza in site. Structura logica si simpla a meniului are impact asupra ratei de abandon [care trebuie sa fie mica] si traficului castigat.

Informatii despre domeniul de activitate

Informatiile despre companie sunt, fara doar si poate, cele mai importante. Pagina de pornire a site-ului tau trebuie sa contina informatii clare despre ce face compania ta sau care sunt tipurile de produse comercializate. Cu un astfel de start, internautii stiu, inca de la inceput, ce urmeaza sa gaseasca pe site-ul tau si stiu daca este ceea ce cauta sau nu. Foloseste-te de pagina de start ca de un glosar si prezinta, in cateva randuri, punctele cheie ale domeniului de activitate.

Pagina de pornire nu poate fi incarcata de text, deoarece trebuie sa contina si alte elemente extrem de importante, insa este esential sa gasesti un paragraf scurt in care sa-ti prezinti activitatea. Foloseste-te si de imagini, bannere, grafice.

Iata un exemplu pentru cum sa-ti prezinti, simplu si pe scurt, domeniul de activitate:

Cuvinte cheie de interes in continut

Desi homepage-ul SEO friendly nu inseamna neaparat insiruire de cuvinte cheie, este important ca, in continutul putin care exista, sa fie adaugate cuvinte cheie strategice pentru domeniul de activitate al site-ului. Daca luam ca exemplu site-ul unei florarii online, este obligatoriu ca in continutul unui homepage SEO Friendly sa existe expresia cheie „florarie online”. Focus-ul trebuie sa fie pe un numar mic de cuvinte cheie pentru homepage; se aleg expresii cheie generale care sa incorporeze intregul domeniu de activitate al site-ului. Felul in care se includ cuvintele cheie trebuie sa fie 100% natural; cuvintele cheie trebuie sa-ti construiasca brand-ul.

Fisiere de tip video

Fisierele de tip video sunt elemente relativ recente de inclus intr-un homepage SEO Friendly. Studiile au demonstrat ca video-urile au un impact mai mare, atat asupra credibilitatii, cat si asupra traficului. Mai mult decat atat, daca dispui de fisiere video inspirate, poti castiga, usor, backlinkuri.

Meta Title si Meta Description

Un homepage SEO Friendly trebuie sa beneficieze de Meta Title si Meta Description. Acestea sunt preluate in SERP si sunt elementele de legatura ale internautilor si robotilor Google cu site-ul tau. Este important ca cele doua campuri SEO sa aiba call to action, sa contina cuvinte cheie de interes si sa ofere un rezumat al domeniului de activitate al site-ului.

Cum te ajutam noi?

Prin servicii profesionale de Web Design si SEO (optimizare pentru motoare de cautare). Stim sa le imbinam, perfect, pe amandoua, astfel incat produsul final sa fie 100% SEO Friendly. Intra in legatura cu expertii nostri in SEO si Web Design, folosindu-te de adresa noastra de email office@dancovision.ro sau de numarul nostru de telefon +0 31 101 58 27.

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *