Cele mai importante 3 beneficii ale marketing-ului digital

Cu o lume a business-ului care se digitalizează, nu este de mirare faptul că marketing-ul câștigă din ce în ce mai mult teren în mediul online. Cumpărăturile sunt doar la un click distanță, iar o statistică lansată de revista Forbes arată că 82% dintre consumatorii activi folosesc internetul pentru a căuta diverse produse.

Acesta este unul dintre principalele motive pentru care companiile aleg să investească foarte mult în tactici de digital marketing, astfel încât să creeze, pe lângă brand awareness, o cale mult mai eficientă de comunicare între aceste companii și publicul țintă.

Prin urmare, v-am pregătit o listă cu cele mai mari 3 beneficii ale marketing-ului digital.

Vizibilitate

Marketing-ul digital influențează în mod direct modul de comunicare dintre companie și client, precum și vizibilitatea companiei în mediul online. O companie devine vizibilă folosind câteva unelte pe cât de populare, pe atât de importante. De exemplu, o campanie de marketing derulată în platformele de social media poate fi folosită pentru a genera fie conversii, fie lead-uri. În același timp, dacă scopul campaniei este acela de a crea brand awareness, se recomandă ca focusul să fie îndreptat către imagini cu un puternic impact vizual.

De asemenea, un content bun va asigura site-ului companiei un loc în primele pagini ale motoarelor de căutare. Așadar, dacă doriți să beneficiați de un ranking bun, concentrați-vă atât pe un catch phrase inovativ, cât și pe regulile SEO.

Costuri reduse

Marketing-ul digital este cea mai ieftină formă de marketing, în acest moment. Acesta este unul dintre motivele pentru care mediul online presupune cea mai mare concurență, în ceea ce privește promovarea. De exemplu, o companie își poate expune produsele în fața a peste 1000 de utilizatori folosind platformele de social media pentru sume mici de câteva zeci sau sute de lei, în timp ce un spot publicitar care ar putea fi publicat pe principalele canale de televiziune presupune o investiție de câteva mii de euro.

Raportarea rezultatelor

Un alt mare beneficiu al marketing-ului digital îl reprezintă faptul că acesta poate fi măsurat și raportat. Folosind astfel de strategii, puteți observa ce tip de impact au asupra publicului țintă și veți putea fie să o schimbați, dacă aceasta nu dă rezultate, fie să o perfecționați, pentru a crește numărul de conversii.

Echipa Danco Vision vă pune la dispoziție un serviciu de marketing digital profesionist, prin care compania dumneavoastră va beneficia de o expunere largă în mediul online, sporind, în acest fel, numărul de conversii și, implicit, veniturile dumneavoastră.

NOUTĂȚI

Articole similare

Get’s Bet

Get’s Bet este unul dintre principalii actori din piața de betting din România. Cu o prezență puternică în țară datorită agențiilor fizice, acesta deține și

Citește