Greșeli de Social Media pe care trebuie să le eviți cu orice preț

Astăzi, prezența în Social Media este esențială pentru a consolida identitatea unui brand și pentru a forma o comunitate care să se identifice cu serviciile pe care le oferi. Din păcate, mulți conducători de business nu dispun de personalul necesar pentru a se preocupa activ de acest segment deosebit de important.

Din pricina lipsei de cunoștințe în domeniu, apar greșeli de gestionare Social Media care pot costa foarte mult pe termen lung dacă nu sunt remediate în timp util. Pentru a evita astfel de situații, se poate apela la o agenție specializată în promovare care să întrețină o imagine pozitivă în online și care să genereze mai multe șanse de reușită.

Iată cele mai întâlnite greșeli de Social Media

Vorbești doar despre produs

Este normal ca, în promovarea din online, să ai în vedere produsul pe care îl oferi. Totuși, dacă insiști strict pe promovarea sa, publicul își va pierde interesul. Ideea este ca, atunci când ai ocazia, să vorbești despre domeniu în general și să informezi utilizatorii prin conținut de calitate. Digital U îți poate asigura o promovare echilibrată pe toate canalele de comunicare online.

Îți ignori audiența

Una dintre cele mai grave greșeli pe care le poți face este să îți ignori audiența. Social Media îți oferă posibilitatea să interacționezi în timp real cu publicul tău, așa că profită de acest lucru și oferă-le informațiile de care au nevoie. Răspunde la comentarii și la mesajele private ori de câte ori este nevoie.

Nu deții o strategie

Faptul că nu deții o strategie de Social Media reprezintă o greșeală. Această strategie constă într-un scop bine definit la care se ajunge prin stabilirea de mijloace eficiente care să dea rezultate în timp. Ulterior, vei avea nevoie de un instrument de analizare a datelor în timp real pentru a vedea ce rezultate obține campania ta. Prea complicat? Apelează la o agenție specializată în domeniu și vei obține ceea ce îți dorești fără a investi bani într-un întreg departament pentru compania ta.

Postezi prea mult

Pentru a nu deveni agasant pentru publicul tău, trebuie să fii foarte atent la frecvența cu care alegi să împărtășești postări pe Social Media. Dacă văd prea mult conținut de la tine, oamenii se pot simți deranjați și pot apăsa oricând butonul de Unfollow.

Social Media pare un joc la îndemână pentru toată lumea, dar e nevoie de strategie pentru a reuși să te impui într-un mediu care evoluează în fiecare zi. Costurile pot ajunge prea sus dacă decizi să angajezi un departament întreg, așa că cel mai bine este să apelezi la o agenție specializată care să se ocupe de acest aspect pentru tine.

NOUTĂȚI

Articole similare