E-mail Marketing : Ce trebuie să conțină o campanie bună
Știai că doar Gmail are peste 1 miliard de useri activi în fiecare lună? Pentru că este atât de universal, marketing-ul prin e-mail îți permite să ajungi la o audiență foarte mare. Desigur, există multe lucruri pe care trebuie să le iei în considerare pentru a crea o campanie eficientă de e-mail marketing. Nu doar că trebuie să convingi oamenii să îți deschidă mailul, dar trebuie să-i faci să-l și citească, sa dea click pe buton și să îi convertești în clienți. Dacă te pregătești să lansezi o campanie de e-mail iată care sunt principalele puncte pe care trebuie să le ai în vedere:
Un scop clar
Înainte să faci orice altceva în campania ta, trebuie să îți clarifici scopul specific din spatele fiecărui e-mail. Unul poate să promoveze un produs nou lansat. Altul să anunțe utilizatorii despre un update al serviciilor tale. În oricare caz, fără un scop precis nu vei putea să-ți alegi direcția, target-ul, conținutul, CTA-ul și așa mai departe. Asigură-te că înainte de toate, ai în minte scopul precis al mesajului pe care vrei să-l transmiți.
Segmentare
Motivul segmentării este acela de a livra un conținut mai relevant destinatarilor. Există o mulțime de moduri în care poți segmenta o listă de e-mail pentru a crea campanii creative pentru fiecare grup. Segmentare geografică, în funcție de vârstă, sex, nivel de educație sau activitatea pe site sunt doar câteva opțiuni posibile.
Personalizare
Un avantaj important al e-mailul este acela că îți oferă posibilitatea unei abordări personalizate pentru fiecare client. Cu toții am primit macar un e-mail de ziua noastră de la un brand îndrăgit. Mesajele personalizate îți vor îmbunătăți performanțele campaniilor tale, permițând o apropiere mai mare de fiecare client în parte. Nu-ți face griji. Toate mesajele de acest tip sunt automatizate, iar o agenție de digital marketing te poate ajuta și pe tine să creezi astfel de campanii.
Subiect atractiv
Pentru branduri, e o adevărată provocare să determine subscriberii să deschidă e-mailurile trimise. Subiectul nepotrivit e problema principal a e-mailurilor nedeschise. Probabil, nu e suficient de atractiv pentru a-i face pe oameni să citească mai departe. Un subiect relevant, creativ sau care stârnește curiozitate o să-ți aducă cu siguranță mai multe clickuri.
Articole similare
De ce brandul tau are nevoie de o identitate vizuala puternica?
Pe lângă identitatea verbală (nume, slogan) ori auditivă (jingles, efecte sonore), identitatea vizuală este una dintre cele mai importante componente ale unui brand. Aceasta este
DigitalU dă aripi educației
Trăim într-o lume în care există doar două viteze: repede și, respectiv, mai repede. Atunci când clipești, se întâmplă atâtea lucruri în jurul tău, încât,
Cum poate fi optimizată rata de conversie prin metode SEO?
Cum poate fi optimizată rata de conversie prin metode SEO? Fiecare afacere online are nevoie de marketing, pentru a supraviețui pe piața de astăzi. Majoritatea