Ce poate face un copywriter pentru business-ul tău?

  • Home / Blog / Ce poate face…

Ce poate face un copywriter pentru business-ul tău?

Mark Twain spunea, la un moment dat: “I didn’t have time to write a short letter, so I wrote a long one instead”. Cuvintele lui Mark Twain, rostite la sfârșitul secolului al XIX-lea, sunt actuale și astăzi, la mai bine de o sută de ani distanță. Cel puțin în ceea ce privește marketing-ul digital.

Studiile arată că mai bine de 50% din utilizatorii de internet petrec, în medie, 15 secunde pe o pagină web. Astfel, conținutul website-ului tău trebuie să fie unul de calitate, ușor de citit și de înțeles, care să atragă atenția vizitatorilor de la bun început. Aici, intră în scenă un copywriter. Unul profesionist.  Iar business-ul tău are nevoie de așa ceva. De ce? Îți vom oferi, în rândurile care urmează, doar câteva motive.

Lucrează cu profesioniști

Desigur, ai putea să incluzi copywriting-ul în programul tău (și-așa încărcat), dar, cel mai probabil, acest lucru nu s-ar întâmpla prea curând. Nu e deloc ușor să scrii bine. Un copywriter poate crea conținut de calitate mult mai rapid și mult mai eficient decât tine. Recunoaște, nu te-ai simți mai bine dacă ai lăsa copywriting-ul în seama altcuiva? Un copywriter știe ce are de făcut. Din același motiv, apelăm, atunci când avem nevoie, la un electrician, un instalator sau un tâmplar. Adică, la serviciile unui profesionist în domeniu. La fel, un business care vrea o strategie eficientă de marketing trebuie să apeleze, pe partea de conținut, la serviciile unui copywriter.

Strategie integrată de marketing

Marketing-ul prin conținut este o strategie concentrată pe crearea și distribuirea unui conținut consistent, relevant și de calitate, menit să atragă publicul țintă și, apoi, să îl convingă să achiziționeze produsul/serviciul pe care business-ul tău îl oferă. Înțelegând comportamentul unui consumator, un copywriter îți poate poziționa produsul astfel încât să iasă în evidență și să convingă publicul țintă să îl aleagă. Un conținut de calitate, combinat cu o strategie de marketing pe rețelele sociale, poate crește considerabil traficul pe website-ul tău. Cu alte cuvinte, un copywriter te ajută să te faci auzit și, mai mult decât atât, să te faci înțeles. Un mesaj nepotrivit înseamnă clienți dezamăgiți și oportunități ratate. Nu îți dorești asta, nu?

Hai să bem o cafea împreună și să îți explicăm de ce business-ul tău are nevoie de un copywriter.

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *