Let’s SMAC that here, at DigitalU

Dacă acronimul SMAC nu îți este cunoscut, poate ar fi cazul să îți pui un semn de întrebare, nu de alta, dar eforturile tale de marketing ar putea fi in zadar, dacă nu ești familiarizat cu acest aspect al business-ului tău.

SMAC (Social, Mobile, Analytics & Cloud) reprezintă patru domenii cheie pentru business-ul tău, care te pot ajuta să înțelegi mai bine cine interacționează cu brandul tău. Dacă nu ai inclus SMAC în strategia ta de marketing, ar fi cazul să o faci. Cât mai repede.

Social

În ultima vreme, canalele social-media (Facebook, Twitter, Instagram, etc.) au evoluat considerabil, ajungând să schimbe modul în care companiile operează și își canalizează atenția. Practic, social-media reprezintă un instrument de care fiecare business ar trebui să se folosească. Când ești la curent cu cele mai noi știri și tendințe în acest domeniu, ai șanse mai mari la o strategie de succes. Nu fiecare business trebuie să fie prezent pe toate platformele de socializare, însă este extrem de important ca acesta să își cunoască audiența și să fie disponibil aici, acolo, peste tot. Pentru că audiența sa asta cere.

Mobile

Dacă te întrebi de ce dispozitivele mobile sunt incluse în aceste domenii cheie, gândește-te doar la un singur lucru: aproximativ 80% dintre utilizatorii de internet dețin un smartphone. Acum, îți este clar care este rolul dispozitivelor mobile în strategia ta de marketing? Bun. Dispozitivele mobile trebuie integrate în tot ceea ce faci și ar trebui să fie în fruntea strategiei tale de marketing. Asigură-te că orice consumator are acces fără vreo restricție la conținut, indiferent de dispozitivul mobil pe care îl folosește.

SMAC

Analytics

Orice inițiativă de marketing este inutilă, dacă nu ține cont de informații și analiza acestora. De Analytics. Informațiile pe care le aduni în timpul unei campanii de marketing reprezintă un aspect crucial pentru modul în care ar trebui să arate viitoarea ta strategie. Abilitatea de a aduna date despre consumator îți este, astăzi, la îndemână, având în vedere instrumentele digitale de care te poți folosi. Analiza stă la baza marketingului și, dacă nu îți dezvolți abilitatea de a strânge și de a analiza cu ușurință datele, nu ai prea multe șanse de succes.

Cloud

Acesta este un uriaș depozit online, unde poți stoca toate fișierele pe care le deții și, apoi, accesa rapid toate aceste date, indiferent unde te-ai afla. De la apariția Cloud, toate fișierele pe care le deții (documente, fotografii, video, etc.) pot fi salvate extrem de ușor, fără să fii nevoit să încarci memoria calculatorului sau a telefonului tău. Astfel, nici hardurile externe și nici stick-urile de memorie nu mai reprezintă un must-have. Odată cu Cloud, marketer-ii din întreaga lume au acces la informații oriunde s-ar afla și, în consecință, pot reacționa în timp real.

Cum poți include toate aceste domenii cheie într-o strategie eficientă pentru business-ul tău? Hai să bem împreună o cafea și să îți explicăm de ce SMAC este secretul succesului tău.

NOUTĂȚI

Articole similare