Menu

Digital Marketing – Tendințele anului 2018

Digital Marketing – Tendințele anului 2018

Peisajul în care se încadrează lumea marketing-ului digital se schimbă în mod constant datorită tehnologiilor emergente. De aceea, câteodată poate fi greu să ții pasul cu ultimele tendințe. Cu toate acestea, pentru a rămâne competitivi, agenția DigitalU este mereu cu în pas înainte, profitând de toate oportunitățile de cunoaștere și actualizare a serviciilor oferite. Astăzi, echipa noastră vrea să vă dea un “heads up” cu cele mai relevante preconizări din lumea Online a anului 2018:

Inteligența Artificială

Inteligența Artificială a făcut pași mari, mai ales în ultimii ani. Această tendință cu siguranță va continua și în 2018. În mod special, IA va fi utilizată pentru management-ul conversiilor clienților, interpretând comportamentul acestuia. IA poate prezice ceea ce un anumit client dorește să cumpere și când. IA poate fi considerată cheia monitorizării conversiilor!

Mai mult, IA poate ajuta la realizarea unei “călătorii” personalizate în marketing. Aceasta se realizează prin SMS, notificări push, e-mail marketing și recomandări privind conținutul utilizat. IA poate face sugestii care să corespundă cu interesele clienților. Această personalizare este realizată cu ajutorul unui algoritm, care este în continuă actualizare pentru a îmbunătăți activitățile viitoare din marketing.

Live Video

Potrivit cercetătorilor de la Livestream și New York Magazine, 80% dintre participanții la acest chestionar au împărtășit dorința de a viziona un videoclip live din partea unui brand, decât să citească o postare de pe o pagină de Blog. Prin urmare, feed-urile live vor continua să se dezvolte în anul 2018. În zilele noastre, toate platformele Social Media de top permit acestor feed-uri live să furnizeze conținut.

Voice Search

Se estimează că până în anul 2020, peste 50% din interogările de căutare vor fi bazate pe voce. Pe măsură ce algoritmul de recunoaștere a vocii se îmbunătățește, popularitatea va crește și, eventual, va prelua căutările bazate pe text.

Când se face optimizarea pentru Voice Search, este imporant de reținut faptul că majoritatea rezultatelor căutării sunt furnizate de către un număr de fragmente recomandate. Prin urmare, optimizarea va trebui făcută în așa fel încât aceasta să cuprindă cât mai multe fragmente relevante. O modalitate de a face acest lucru este prin a vă asigura că bucata de content vizată apare direct sub un subtitlu introdus sub forma întrebării respective. De asemenea, va trebui să se utilizeze un număr limitat de cuvinte – în jur de 45. Astfel, după cum menționează Ben GoodSell, așteptările includ o posibilă creștere de 677% a traficului în website.

Dacă pentru voi sună complicat, pentru noi este floare la ureche! Agenția noastră de Digital Marketing oferă servicii actualizate și strategii în ton cu cele mai fresh tendințe din Online.

Tags: , , , ,
Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!