Ce aspecte analizează un motor de căutare?
Motoarele de căutare (Google, Bing, Yahoo, etc.) sunt rezultatul multor ani de muncă și gândire. Prin urmare, nu este deloc surprinzător faptul că motoarele de căutare au dezvoltat metode destul de sofisticate de a capta și sorta datele din lumea online.
Pentru utilizatorul obișnuit care caută informații relevante, motoarele de căutare sunt ca un dicționar. Ele știu să vă ducă direct la informațiile, soluțiile și răspunsurile pe care le căutați. Pentru companii, marketeri și deținători de website-uri, motoarele de căutare reprezintă cea mai mare competiție. Așadar, la ce se uită un motor de căutare înainte să te pună pe prima poziție?
Relevanța informației
Inteligența din spatele motoarelor de căutare le dă voie să aleagă informația în funcție de relevanța acesteia, în raport cu fiecare cuvânt și legătură dintre cuvintele căutate de către utilizator. Relevanța unei pagini web este stabilită în funcție de algoritmii din spatele motoarelor de căutare, care includ aspecte cum ar fi locația utilizatorului, istoricul căutărilor și perioada din an.
Calitatea conținutului
Motivul pentru care există Copywriteri în firmele de digital marketing este reprezentat de către dorința de a oferi utilizatorului un conținut care să îi satisfacă nevoile și care să îl determine să se reîntoarcă pe site. Calitatea conținutului se referă la mai multe aspecte: adresabilitatea textului, structura acestuia, relevanța și acuratețea informației, rapiditatea cu care cititorul ajunge la informație, etc. Conținutul unui website are un scop bine-definit, care trebuie pus cât mai bine în valoare.
Experiența utilizatorului
Experiența utilizatorilor se află în top-ul priorităților unui website. Perioada de timp pe care o petrece utilizatorul pe site trebuie să îi ofere informațiile și impulsurile necesare pentru a-l face să își dorească să vadă mai mult. Un website bun va fi ușor de navigat, va conține link-uri interne relevante și îi va induce utilizatorului dorința de a-l explora în continuare.
Când vine vorba de poziționarea unui website cât mai sus în clasament, SEO este cheia succesului. Punctele prezentate mai sus sunt doar 1% din metodele prin care un website se poate propulsa în ochii unui motor de căutare. Așadar, website-ul tău se va simți norocos în mâinile noastre, alături de specialiștii noștri în domeniu. Danco Vision is the way to go!
Articole similare
Optimizare SEO pentru dispozitive mobile. Cum clasifica Google site-urile pe un smartphone?
Deși avem tendința de a asocia aproape tot cine ține de software sau digital cu dispozitivele tip desktop, de aproape 10 ani, dispozitivele mobile au
Cum se face analiza cuvintelor cheie în strategia de optimizare SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) a devenit un pilon esențial pentru succesul oricărui website. Central în această strategie stau cuvintele cheie, care funcționează ca
Ce fel de conținut trebuie să creezi dacă faci App Store Optimization?
App Store Optimization (ASO) reprezintă procesul de optimizare a aplicațiilor mobile pentru a obține un rang mai înalt în rezultatele căutării magazinului de aplicații. Așa