Responsabilitatea Socială în Online. Campania semnată de DigitalU pentru Credius și Fundația Nane

Încă o dată am dovedit că prin puterea online-ului nu doar creștem notorietatea unei companii, ci și impulsionăm oamenii în implicarea într-o acțiune caritabilă.

Mentalitatea consumatorului în societatea actuală de consum a mutat accentul de la ”ce oferă” la ”ce înseamnă” brandul. Asta înseamnă că oamenii au devenit mai puțini interesați de aspecte precum raportul calitate-preț și mai mult de valorile imateriale ale brandului, din dorința și nevoia de a adera activ la cauze sociale.

Responsabilitatea socială de brand o întâlnim cu precădere în cazul instituțiilor financiare, tocmai datorită naturii lor.

 

Campanie de Digital Marketing cu Rol de Responsabilitate Socială marca DigitalU

 

În acest context, DigitalU (agenție de PR și Digital Marketing) și Credius (instituție financiară nebancară care ofera credite rapide) au pus la cale o campanie – concurs cu rol social și de engagement, în timpul căreia s-a lăsat cu strategii de Facebook și video marketing, implementări website și 10 premii.

Iar pentru că implicarea e mai mare când lucrurile sunt simple, conceptul concursului s-a bazat pe un singur element cheie: o adresă de e-mail validă. Practic, orice persoană care deține o adresă de e-mail validă avea șansa de a oferi sprijin copiilor cu nevoi speciale susținuți de Fundația Nane. Cum? Printr-un singur pas simplu: completarea unui formular cu numele și adresa de e-mail. Pentru fiecare formular completat, Credius dona 1 leu către Fundația Nane. În plus, pentru a face campania cât mai relevantă pentru brand, oricine completa formularul intra automat în cursa pentru cele 10 premii ( în bani, în valoare de 600 lei, întrucât Credius te ajută cu bugetul).

Pentru că ne-am străduit să facem lucrurile cât mai simple pentru vizitatori, în interiorul agenției  lucrurile au arătat puțin mai complex. Astfel, campania completă de marketing online semnată de DigitalU a inclus următoarele strategii:

·         Derularea de campanii pe Facebook

 

Printr-o campanie amplă de Lead Generation au fost atrași numeroși participanți la concurs, în urma completării formularului de înscriere direct pe Facebook. Campania de engagement a reușit să aducă o vizibilitate cât mai mare companiei și inițiativei sale, prin conținut cât mai atractiv care să inspire publicului entuziasmul implicării.

Prin website clicks, a avut loc o creșterea subtanțială a traficului pe site și totodată a persoanelor care au făcut donație pentru Fundația Nane.

·         Video Marketing

Pe Youtube am făcut promovare prin video cu targetare generală și cu targetare de remarketing, care au vizat atât atragerea de utilizatori noi, cât și recâștigarea atenției clienților vechi ai brandului.

  • Campanii Google AdWords

Campaniile de Google AdWords derulate pentru concurs au ajutat compania să se conecteze cu utilizatorii de pe toate device-urile, printr-o varietate de formate din universul digital, prin Google Display Network cu bannere și Google Display Network în Youtube.

·         E-mail Marketing

 

Nu trebuie să subestimăm niciodată puterea e-mailului. Newsletterele trimise au avut un rol important în atragerea de utilizatori, prin simplul fapt că au permis o apropiere la nivel individual, prin personalizare.

·         Marketing Afiliat

Pentru a crește și mai mult traficul, nu am omis nici componenta de marketing extern, a cărei cost a fost pe măsura acțiunilor întreprinse de vizitatori.

·         Implementări în Website

Tot echipa DigitalU a avut grijă ca implementările în website-ul companiei să fie cât mai prietenoase, cu un design pe măsură, astfel încât cât mai multe persoane dornice să ajute copiii să nu întâmpine dificulăți la completarea formularului.

·         Graphic Design

Pentru că primul impact înseamnă totul, am lucrat atent și cu spor pentru a oferi campaniei sociale o față cât mai atractivă, în acord cu liniile brandului.

Pentru realizarea campaniei-concurs, agentia DigitalU a oferit consultanta de business si strategie, pentru a face clientul cât mai mulțumit – ceea ce a și reușit.

 

Rezultatele campaniei de responsabilitate socială

La mai puțin de 2 săptămâni de la lansarea campaniei online, 3.500 de români și-au exprimat dorința de sprijin pentru copiii neajutorați, pentru ca până la finalul campaniei desfășurate timp de o lună să se strângă 17. 000 de lei pentru Fundația Nane. Suma colectată în urma campaniei a acoperit mai mult de 20 de ore de kinetoterapie, 20 de ore de terapie ABA și 20 de ore de logopedie pentru aproximativ 40 de copii.

În plus, campania a adus mulți clienți noi pentru compania Credius, consolidând relația client-agenție.

Te așteptăm la agenție cu mai multe povești despre strategiile de Digital Marketing & PR online pentru brandurile responsabile social.

NOUTĂȚI

Articole similare