Business-ul tău are o strategie de marketing pentru Valentine’s Day?

Cu două săptămâni înainte de Valentine’s Day, orice om de afaceri speră la noi clienți și, implicit, la vânzări mai mari. Succesul unui business ține de o strategie eficientă de marketing, care începe prin cunoașterea publicului țintă și a comportamentului acestuia. Astăzi, îți oferim datele care să te ajute să înțelegi de ce o strategie de marketing pentru Valentine’s Day e crucială pentru business-ul tău.

Buget: bărbații investesc dublu în cadourile de Valentine’s Day

-în 2016, bugetul mediu alocat pentru Valentine’s Day a fost de 146 de dolari/persoană;

-segmentul de vârstă 25-34 de ani conduce în topul bugetelor alocate de Valentine’s Day, urmat de categoriile 35-44 de ani și 18-24 de ani;

-pentru un cadou de Valentine’s Day, bărbații investesc, în medie, de două ori mai mult decât femeile;

-pentru cuplurile necăsătorite, bugetul de Valentine’s Day e cu 20% mai mare decât pentru cuplurile căsătorite;

-nu puțini sunt utilizatorii fără pereche de Valentine’s Day (40-45%), dar asta nu înseamnă că nu fac cumpărături de Ziua Îndrăgostiților; un bărbat din această categorie are, în medie, un buget de 70 de dolari, în vreme ce bugetul unei femei este, în medie, 40 de dolari;

-Valentine’s Day nu este doar pentru partenerul de cuplu, utilizatorii oferind, de Ziua Îndrăgostiților, cadouri și pentru prieteni (20%), copii (7%), profesori (7%), colegi de clasă sau de serviciu (3%), părinți (2%) și chiar animale de companie (1%); mai mult, un utilizator investește, în medie, 26 de dolari într-un cadou de Valentine’s Day pentru animalul de companie.

Căutarea cadoului de Valentine’s Day începe cu două săptămâni înainte

-înainte de a cumpăra un cadou, 72% dintre tineri caută online idei de cadouri și/sau informații despre anumite cadouri;

-căutările de cadouri pentru Valentine’s Day încep cu două săptămâni înainte și se intensifică în perioada 7-12 februarie;

-71% dintre tineri folosesc rețelele sociale ca sursă de inspirație pentru cadoul pe care vor să îl ofere de Valentine’s Day;

-56% dintre utilizatori folosesc dispozitivele mobile fie pentru a căuta un cadou, fie pentru a compara prețurile oferite de mai mulți comercianți pentru același produs/serviciu;

-cei mai mulți dintre utilizatorii de Internet au folosit dispozitivele mobile, în aceeași perioadă a anului trecut, pentru a căuta bijuterii (inele de logodnă, coliere și cercei);

-pentru 63% din bărbați și 69% dintre femei, cererea în căsătorie de Valentine’s Day este un clișeu; cu toate acestea, 10% dintre cererile în căsătorie din timpul unui an au loc de Ziua Îndrăgostiților.

Achiziție: o treime din cumpărăturile de Valentine’s Day, exclusiv online

-anul trecut, nu mai puțin de 28% dintre cumpărăturile de Valentine’s Day au fost realizate exclusiv în mediul online;

-tot în 2016, 41% dintre utilizatorii de Internet au folosit un dispozitiv mobil pentru a achiziționa un cadou de Valentine’s Day;

-pentru 77% dintre cei care cumpără online, review-urile despre produsele/serviciile pe care vor să le cumpere sunt hotărâtoare în procesul de achiziție;

-înainte de achiziția propriu-zisă, 2/3 din clienții unui magazin fizic vor folosi un dispozitiv mobil pentru a afla care sunt prețurile practicate de concurență pentru aceleași produse/servicii;

-71% dintre utilizatori consideră că vor afla din mediul online de promoțiile de Valentine’s Day, în vreme ce doar 29% se bazează pe promoțiile din magazinele fizice.

 

Nu toți bărbații oferă flori de Valentine’s Day, 14% dintre femei își cumpără singure

-doar în SUA, numărul trandafirilor comercializați de Valentine’s Day într-un singur an depășește 250 de milioane; 63% dintre cumpărători optează pentru trandafiri roșii, 27% pentru trandafiri roz;

-20% din totalul achizițiilor de flori de pe parcursul unui an întreg au loc de Ziua Îndrăgostiților;

-19% dintre utilizatorii de Internet apelează, de Valentine’s Day, la florării online;

-73% dintre bărbați oferă (și) flori în dar de Ziua Îndrăgostiților;

-14% dintre femei își cumpără singure flori de Valentine’s Day.

Cadoul ideal de Valentine’s Day, în funcție de buget și inspirație

-38% dintre utilizatori ar vrea să primească un smartphone cadou de Valentine’s Day;

-45% dintre bărbați consideră că un buchet de flori este cadoul ideal pentru iubită/soție, însă doar 4% dintre femei sunt de acord cu această afirmație; pentru femei, cadoul ideal este o vacanță (27%) sau o mașină (17%), cu precizarea că nici bijuteriile nu sunt o idee deloc rea (13%);

-în 2016, de Valentine’s Day, 22% dintre femei au fost dezamăgite că nu au primit bijuterii drept cadou, în vreme ce alte 55% se așteptau și la o cină romantică;

-în funcție de bugetul partenerului de cuplu, cadoul ideal pentru o femeie poate presupune fie un buchet de flori, o cină romantică și un smartphone, fie un buchet uriaș de trandafiri, o cină romantică și bijuterii cu diamant;

-de Valentine’s Day, 42% dintre cupluri optează pentru restaurantul preferat, în vreme ce 11% aleg un restaurant pe care nu l-au mai frecventat;

-53% dintre femei pun capăt unei relații, dacă nu primesc un cadou de Valentine’s Day.

Previziunile pentru 2017 arată că, de Ziua Îndrăgostiților, cel puțin 45% dintre cadouri vor fi achiziționate prin intermediul dispozitivelor mobile. În ceea ce privește cadourile în sine, estimările specialiștilor în marketing arată că următoarele categorii vor fi în prim-plan: flori, bomboane, felicitări, cină romantică, city-break, bijuterii, îmbrăcăminte (inclusiv lenjerie intimă), parfumuri.

Hai să bem o cafea împreună și să îți propunem o strategie eficientă de marketing digital pentru Valentine’s Day.

NOUTĂȚI

Articole similare

Ce face un web developer?

Site-urile web pe care le navighezi zilnic, cadourile pe care le comanzi de pe canapea și știrile pe care le citești online există datorită domeniului

Citește